• Login
      • Políticas
      Search 
      •   DSpace Home
      • Search
      •   DSpace Home
      • Search
      JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

      Search

      Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

      Filters

      Use filters to refine the search results.

      Now showing items 1-1 of 1

      • Sort Options:
      • Relevance
      • Title Asc
      • Title Desc
      • Issue Date Asc
      • Issue Date Desc
      • Results Per Page:
      • 5
      • 10
      • 20
      • 40
      • 60
      • 80
      • 100
      Thumbnail

      Marketing relacional y fidelización de los clientes: caso de estudio de la empresa GC Materiales Constructivos E.I.R.L. Un análisis comparativo antes y durante el Covid-2019 en la ciudad de Juliaca 2020 

      Chirme Huisa, Ruth Marleni; Gil Machaca, Brayan Roger (Universidad Peruana Unión, 2022-04-13)
      El presente trabajo de investigación se ha realizado para determinar el grado de relación que existe entre el marketing relacional y fidelización de los clientes: caso de estudio de la empresa GC Materiales Constructivos ...

      DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      Atmire NV
       

       

      Browse

      All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

      My Account

      LoginRegister

      Discover

      Author
      Chirme Huisa, Ruth Marleni (1)
      Gil Machaca, Brayan Roger (1)SubjectExperiencia del cliente (1)
      Fidelización (1)
      http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 (1)
      Incentivos y privilegios (1)Información (1)
      Marketing relacional (1)
      ... View MoreDate Issued
      2022 (1)
      Has File(s)
      Yes (1)

      DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      Atmire NV