• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Tesis y disertaciones
    • 3. Licenciatura
    • Facultad de Ciencias Empresariales
    • Search
    •   DSpace Home
    • Tesis y disertaciones
    • 3. Licenciatura
    • Facultad de Ciencias Empresariales
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Calidad de servicio y satisfacción del cliente de la empresa Alpecorp S.A.,2018 

    Morocho Revolledo, Thalia Carolina (Universidad Peruana Unión, 2019-05-07)
    El objetivo de la investigación es determinar la relación que existe entre calidad de servicio y satisfacción del cliente en la empresa Alpecorp SA. 2018. Estudio de tipo correlacional, de diseño no experimental y de corte ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    alicia
    la referencia
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Morocho Revolledo, Thalia Carolina (1)
    SubjectCalidad de servicio (1)Elementos tangibles (1)Empatía (1)Fiabilidad (1)
    Negocios y Management (1)
    Satisfacción del cliente (1)
    Seguridad (1)sensibilidad (1)... View MoreDate Issued2019 (1)Has File(s)Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    alicia
    la referencia
    Theme by 
    Atmire NV