• Login
      • Políticas
      Search 
      •   DSpace Home
      • Search
      •   DSpace Home
      • Search
      JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

      Search

      Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

      Filters

      Use filters to refine the search results.

      Now showing items 1-1 of 1

      • Sort Options:
      • Relevance
      • Title Asc
      • Title Desc
      • Issue Date Asc
      • Issue Date Desc
      • Results Per Page:
      • 5
      • 10
      • 20
      • 40
      • 60
      • 80
      • 100
      Thumbnail

      Calidad de servicio y satisfacción de los clientes de la Asociación Educativa Adventista Peruana del Sur, año 2020 

      Barrantes Cabanillas, Gladys; García Uscamayta, Hilario Bernardino (Universidad Peruana Unión, 2021-04-22)
      El objetivo del presente estudio fue hallar la conexión entre la calidad de servicio y la satisfacción de los clientes de la Asociación Educativa Adventista Peruana del Sur, año 2020. El estudio fue cuantitativo, de enfoque ...

      DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      Atmire NV
       

       

      Browse

      All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

      My Account

      LoginRegister

      Discover

      AuthorBarrantes Cabanillas, Gladys (1)García Uscamayta, Hilario Bernardino (1)Subject
      Calidad de servicio (1)
      Desempeño (1)
      http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 (1)
      Intangibilidad (1)Satisfacción (1)Tangibilidad (1)... View MoreDate Issued2021 (1)Has File(s)
      Yes (1)

      DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      Atmire NV